Neohodnoceno

APR První díl výfuku Downpipe AUDI RS3 8V TTRS 8S 2,5 TFSI EVO - Bez katalyzátorů

APR První díl výfuku (Downpipe) 2,5 TSFI EVO 294kW

Skladem u dodavatele
Kód: DPK0028
Značka: APR
38 961 Kč
Kategorie: VÝFUK
APR První díl výfuku Downpipe AUDI RS3 8V TTRS 8S 2,5 TFSI EVO - Bez katalyzátorů
Novinka Tip

APR První díl výfuku pro 2.5 TFSI EVO

APR Závodní první díl výfuku a středová část s odstraněním katalyzátorů (volitelně se závodními katalyzátory) je ultimátní vylepšení pro AUDI RS3 & TTRS 2,5 TFSI EVO. Tento výfuk je dodáván v několika provedeních a je kompletně kompatibilní se zbylou částí sériového výfuku. Velká část aspektů tohoto výfuku byla vylepšena tak, aby se dosáhlo lepších reakci turbodmychadla, vyššího výkonu a zvýraznil se zvuk tohoto famózního pětiválce. Očekávat můžete jen komponenty nejvyšší kvality a nejpokročilejší výrobní postupy. Ve spojení s APR Stage 2 úpravou řídící jednotky využijete plný potenciál tohoto dílu. Majlielé, kteří již ve svém voze mají APR Stage 1/1+ budou mít s koupí tohoto výfuku možnost přejít ze základní Stage 1/1+ úpravy na Stage 2 zdarma.


Svod výfuku

APR závodní svod výfuku se vyznačuje masivní 4" (100mm) V-Band přírubou, která se plynule napojí na turbodmychadlo a výfuk dále pokračuje kolenem k odlitému hladkému rozdvojení do dvou 2,5" (63,5m) větví. Jedná se o obrovské zlepšení oproti sériovému výfuku, jelikož originální díl má ihned za turbodmychadlem ostrý zlom a následně se hrubě rozdvojuje do dvou katalyzátorů, které horkem negativně ovlivňují jak samotný motor, tak celý motorový prostor. Po těchto katalyzátorech následuje klikatící se vedení nerovnoměrného průměru. Jedna větev nemá ani 2" (50mm) průměr, zatímco druhá má cca 2,3" (59mm) Sériový první díl výfuku tedy rozhodně nebyl vyroben za účelem dosažení maximálního výkonu. 

  

APR svod výfuku je vyroben z T304 nerezové oceli. Odlitá "Y" část je vyleštěna elektrickými výboji a zbylé ohýbané vedení má broušený povrch. Tak jako u všech APR výfukových systémů, i zde probíhalo svařování jednotlivých částí technologií TIG se zpětným odsáváním argonového plynu (back purging).

  

Výfuk obsahuje precizně laserově vyřízlé držáky s integrovanými závity pro snadné a spolehlivé spojení s originálními držáky na voze. V-Band příruba je precizně opracovaná na CNC stroji a tříšroubé příruby jsou vyřízlé laserem se srovnanými dosedacími plochami pro dokonalé utěsnění ve spoji. Příruby na lambdasondy jsou odlité z nerezové oceli a navařeny na povrch vedení, aby nedošlo k provaření. Flexi spojky mají hladkou a zesílenou vnitřní stěnu pro dokonalé utěsnění výfuku a pro dlouhou životnost.

   

Součástí tohoto výfukového systému je autorizační kód, díky kterému budou mít majitelé APR Stage 1/1+ úpravy přechod na Stage 2 zdarma. Zákazníci, kteří ještě nemají APR úpravu pak budou mít možnost úpravy Stage 2 za cenou jako má Stage 1/1+.


Středové vedení bez katalyzátorů

Obě větve středového dílu jsou vyvedený o průměru 2,5" (63,5mm) a jsou navrhnuty jako jednoduché vylepšení, které se montuje kus za kus za sériový díl. Jedná se o nerezové vedení T304 s broušenou povrchovou úpravou, strojně naohýbané s laserově opracovanými přirubami, kterou jsou přivařeny techologií TIG. Nové těsnění a měděné matky jsousoučástí. 

  


Testování výkonu:

APR Stage 2 úprava (98oktan a E85) vs. Sériový výkon

 

APR Stage 2 úprava vs. APR Stage 1 úprava (98oktan a E85)

APR Stage 2 úprava vs. APR Stage 1+ úprava (98oktan a E85)


Určení:

AUDI RS3 8V 
AUDI TTRS 8S