Neohodnoceno

APR Stage 2 úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia 5E RS 2,0 TSI RS245 - Při kombinaci s APR prvním dílem výfuku

Skladem
Kód: DPP-2.0T-MQB-180-ATH
Značka: APR Chiptuning
21 429 Kč
Kategorie: ŠKODA

APR představuje ultimátní úpravu Řídící jednotky pro třetí generaci motoru 2,0 TSI 180kW, který se nachází ve vozidlech postavených na nové MQB platformě koncernu Volkswagen. APR úprava řídící jednotky je nabízena v několika variantách podle oktanového čísla paliva.

APR úprava řídící jednotky je nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,0 TSI. Tyto úpravy dramaticky zvýší jak výkon, tak i točivý moment motoru, čímž získáte mnohem rychlejší a zábavnější vůz. Zlepšení je možné skrze APR optimalizaci seriové řídící jednotky vozu tak, aby se využil plný potenciál motoru. Úprava se nahrává do seriové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku, řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat. 

Fáze APR úprav:

APR úpravy řídící jednotky jsou dostupné v několiká fázích (stageích), které jsou kalibrované pro různé druhy paliva a jak pro seriový motor, tak i pro motor s různými hardwarovými modifikacemi. Úprava je kalibrovaná pro hladký chod jak s DSG převodovkou, tak samozřejmě i s manuální převodovkou. Pokročilé optimalizace řídící jednotky jsou kalibrované pro použití s APR FWD Cast Downpipe výfukovým systémemAPR FWD Cast Downpipe výfukovým systémem a s IS38 Turbodmychadlem. Všechny úpravy jsou kompatibilní pro případné použití lepšího APR karbonového sání vzduchuAPR Vstupu do turbodmychadlaintercooleru (chladiče stlačeného vzduchu), Catback výfuku popřípadě i pro další menší úpravy, které Vám rádi doporučíme. Základní APR Stage 1 úprava je nabídnuta i ve verzi se sníženým točivým momentem a výkonem, která je určena pro zachování maximální životnost seriové spojky u manuální převodovky.


APR Stage 2 úprava:

APR Stage 2 úprava je další krok ve zvyšování výkonu. Tato úprava vyžaduje dosadit sportovní první díl výfuku v závislosti, jestli se jedná o vůz s pohonem předních nebo všech kol 4x4. Dále je potřeba sportovní sání včetně vstupu do turbodmychadla pro dosažení udávaného výkonu.

Pro ještě vyšší výkon je možné dosadit Intercooler kit nebo zadní část výfuku bez nutnosti dále doladit řídící jednotku vozu. APR doporučuje u takto upravených vozů zkrátit interval výměny oleje na 15tis km a svíček na 30tis km.

Výkonová křivka silnější verze Stage 2 pro 95 oktanový benzín:

Výkonová křivka silnější verze Stage 2 pro 98 oktanový benzín:


Výkony námi upravených aut:

 

V současné době jsme počtem úprav největšími úpravci těchto motorů v ČR. Díky podpoře, kterou našim zákazníkům nabízíme, zatím žádný z nich nepřišel o záruku, i když již řešili servisní i záruční úkony. Pro více informací nás kontaktujte na: prodej@autowerks.cz

Napsali o našich úpravách:

Autoforum.cz - Tohle je nejsilnější Škoda Octavia III RS, má 329 koní na brzdě

VAG-MAG.cz - Když s Octavií předjedete AUDI R8 V10

TopSpeed.sk - Videotest Škoda Octavia RS350 APR


Doporučené další úpravy:

 


Světová špička mezi kalibračními experty:

2,0 TSI využívá moderní řídící jednotku Continental Simos 18 pro správnost chodu motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.

Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka inteligentně upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.

Jak se APR liší od ostatní konkurence:

Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili roky neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami,  APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.

Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se negativně ovlivnila jeho citlivost.

 APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomezoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Váš zážitek z jízdy.

 APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.

APR Left Foot Braking Vám dovolí více kontroly nad plynovým pedálem. U seriového motoru je přerušen signál od plynového pedálu, pokud se sešlápne zároveň jak plynový, tak brzdový pedál. Left Food Braking je častá technika používaná v motorsportu a umožňuje řidiči převzít kompletní kontrolu nad autem, která se může na závodní dráze velice hodít. Tuto možnost lze na přání nepovolit.

Vozy s pohonem předních kol mají speciální naladění, které eliminuje nekontrolovatelný prokluz kol při rozjezdu. Na první dva převodové stupně je omezený točivý moment tak, aby byly rozjezdy příjemnější, bez nekontrolovatelného prokluzu předních kol, čímž se zabraňuje rychlé degradaci pneumatik. U APR to nazývají "Výkon bez kompromisů!".


Pops and Bangs:

Chcete vylepšit zvuk výfuku tak, jako to mají nejnovější RS modely od AUDI? APR nyní nabízí možnost přidat i střílení do výfuku, tzv "Pops and Bangs" nebo "Exhaust Crackle", které se projeví při náhlém ubrání plynu, při přeřazení, při brzdění motorem a při volném vytáčení motoru. Tato volitelná vlastnost je nyní zdarma k APR Stage 2, IS38 a Stage 3+ úpravě. Oproti ostatním slabším tunerům má tato úprava své ochranné mechanismy. Projeví se pouze pokud je vozidlo ve Sportovním módu a v případě, že motor není dostatečně zahřátý nebo řídící jednotka vyhodnotí, že jsou pro toto nepříznivé podmínky, tak se tomuto také zamezí. APR tak posouvá své již tak jedny z nejbezpečnějších úprav pro koncernové motory ještě o veliký kus dále.


Určení:

Všechny vozy platformy MQB s motorem 2,0 TSI 245hp / 180kW bez Filtru pevných částic

* Důležitá poznámka. VW AG vypouští mnoho řídících jednotek s rozdílnými kódy a revizemi softwaru. Vzhledem k tomuto množství mohou být zpočátku úpravy pro některé řídící jednotky nedostupné. Zdali je software již uzpůsoben i pro Vaší řídící jednotku, můžete zjistit kontaktováním nebo navštívením kteréhokoliv APR dealera.

AUDI A3
AUDI TT
Škoda Octavia III RS
VW Golf VII GTI Performance


Platba a provední úpravy:

Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Perná 279,691 86


Homologace:

APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE


Přímé přeprogramování

APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.


Bezpečnost, záruka a vrácení peněz

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
 

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky

Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.