Neohodnoceno

APR Stage 3 GTX Turbokit AUDI TTRS RS3 2,5 TFSI

APR Stage III GTX Turbokit pro AUDI TTRS & RS3 2,5 TFSI na 553hp a 713Nm

Na dotaz
Kód: APR-T3100050
Značka: APR
359 337 Kč
Kategorie: AUDI
APR Stage 3 GTX Turbokit AUDI TTRS RS3 2,5 TFSI
Novinka Tip

APR s potěšením představuje kompletní Stage III GTX turbokit pro AUDI TTRS a RS3 2,5 TFSI!

V 80. letech se zrodila legenda a svět si tak zamiloval pětiválcový motor AUDI s nezaměnitelným zvukem. Pro fanoušky značky se stal lehký a kompaktní 5ti válcový motor jakousi výkladní skříní technického pokroku AUDI, který měl schopnost vzbudit velké emoce při řízení tak, jako žádný jiný tehdejší motor. Proto když AUDI oznámilo svůj návrat k pětiválcovým kořenům a představilo motor 2,5 TFSI, proběhly tyto informace skrze komunitu jako šoková vlna, která vzbudila v srdcích všech nadšenců do vozů AUDI staré vzpomínky. AUDI tímto zaujalo velké množství svých nadšenců a dalo tak APR jedinečnou příležitost vepsat se do historie tohoto motoru.

Technické znalosti, které od svého založení v roce 1990 APR enormním způsobem nabylo, byly promítnuty do všech jejich produktů. Vzhledem k jejich heslu Performance without compromise (Výkon bez kompromisu) si můžete být jisti, že ani tento produkt nenajde na trhu rivala, který by se mu alespoň trochu rovnal. APR Stage III Turbokit pro motor 2,5 TFSI je vyústěním více jak dvouletého vývoje a testování, jak v bžném provozu, tak skrze APR Motorsport na závodní dráze, které v dnešní době nemá obdobu. Brutální testování probíhalo na několika kontinentech, během kterého si APR připsalo i vítězství v prestižním podniku German Tuner GP na Hockenheim ringu. APR Stage III Turbokit je výkladní skříní novodobé techniky AUDI, vylepšené inženýry od APR.

APR Stage III Turbokit je komplexní řešení, které posouvá už tak dobrý maximální výkon do hvězdných sfér. S téměř dvojnásobným výkonem oproti seriovým hodnotám, 665hp a 760Nm při použití závodního benzínu, transformuje tento turbokit jízdní vlastnosti do podoby legendárních závodních 5ti válcových strojů AUDI osmdesátých let. Pokročilé znalosti a zkušenosti APR na poli úprav vozů VW-AUDI, výběr těch nejkvalitnějších materiílů a použití nejnovějších technologií vyustíly v Turbokit schopný poskytnout skutečně vzrušující pocit z řízení plný skvělých zážitků.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vývoj:

Inženýři u APR využívají nejnovější profesionální přístroje a technologie, které pomáhaly i při vývoji APR Stage III Turbokitu. Díky použití souřadnicových měřících přístrojů jako jsou 3D Creaform laserový scanner a FaroArm, se zachytila veškerá prostorová omezení, přesně míry motorového prostoru a motorových komponent. 3D laser scanner také pomohl k rychlému a přesnému vymodelování pevných součástí jako je třeba turbodmychadlo. Jakmile jsou takto vymodelované části umístěné v přesně zmapovaném a vymodelovaném motorovém prostoru, začíná vývoj komponent turbokitu v PTE Creo 2 3D CAD programu. Všechny tyto procedury jsou nezbytně nutné, aby se zajistilo, že všechny díly padnou na své místo v takto těsném prostoru.

Bohužel motorový prostor není pevně danné prostředí. Při zápřahu motorové silentbloky dovolí motoru pohyb ať už vpřed nebo vzad. To dále zvětšuje prostorové omezení pro navrhované díly. Před samotnou výrobou se ještě ověří správný návrh vytisknutím všech částí Sterolithographyckou 3D tiskárnou. Tím se ověří kompatibilita všech částí a můžou se udělat ještě změny před samotnou výrobou finálních dílů.

Během celé doby vývoje hardwaru, APR inženýři kalibrovali mapy v seriové Řídící jednotce tak, aby byl zajištěn hladký chod motoru, celková spolehlivost a perfektní zážitky z řízení auta. Zvláštní pozornost byla kladena na jízdní projev motoru, zlepšovaly se reakce, citlivost a snižovala prodleva turbodmychadla. Vzhledem k tomu, že celý systém produkuje takový výkon, se kterým již seriová Řídící jednotka nepočítala, museli APR inženýři přidat patentovanou systém kontroly do seriové Řídící jednotky, aby bylo možné dosáhnout požadovaných výkonů ve všech situacích.

Úspěch celého systému závisí značně na výsledcích zrychleného testování životnosti, které APR důsledně provádělo. Testování probíhalo jak na vlastním TT RS, které má APR k dispozici, tak na několika autech hlavních APR distributorů z celého světa, kteří byli vybrání vzhledem k jejich umístění v náročných klimatických podmínkách po celém světě. Od Švýcarských Alp po jihoafrické pouště, APR inženýři sbírali přes rok data, jak z normálního denního provozu, tak z vysilujícího závodního nasazení. Jak se objevovaly nové požadavky na design, tak se prováděly postupně změny a testovalo se dále. Výsledkem je extrémně výkonný a spolehlivý Turbokit, který si zasloužil, aby ho APR konečně nabídlo zákazníkům.

Více jak rok před uvedením na trh, APR poskytlo kanálu //Drive Mattu Farahovi auto s předprodukčním Turbokitem, aby poskytl zpětnou vazbu pro APR vývojáře. V té době mělo auto ještě menší výkon, než jaký celý kit produkuje nyní, ale přesto už nabízelo vzrušující zážitek z řízení. Podívejte se na video níže, co na tento počin řekl Matt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

APR Stage III GTX Turbokit komponenty:

Zde si představíme všechny komponenty kitu trochu podrobněji:

Jádrem APR Stage III GTX Turbokitu je turbodmychadlo GTX3576R, které využává nejmodernější technologie od dodavatele turbodmychadel výtězným týmům v Le Mans Garrett Honeywell. Turbo je vybaveno nejnovějším jedenácti lopatkovým billet odlehčeným hliníkovým kompresorovým kolem, které je ukotveno v domku (CHRA) s dvojitými kuličkovými ložisky, které jsou chlazené jak olejem, tak vodou. Inženýři u APR strávili nespočet hodin testováním několika turbodmychadel, aby nakonec vybrali toto, které se ideálně hodí pro požadovaný výkon, spolehlivost a dobrý průběh výkonu. Původně se testovala menší turbodmychadla s interním westegatem, ale vzhledem k vysokým nárokům se specifikace měnily, až se našel vyvážený komplet. Výsledkem je turbokit, který má brzký náběh turbodmychadla s dobrou odezvou na plyn již v nízkých otáčkách a přitom produkuje špičkový maximální výkon vyšší, než který mají AUDI R8 LMS Ultra V10 FSI, se kterými APR Motorsport závodí v americké sérii American Le Mans Series.

Každě turbodmychadlo je sestrojeno a nastaveno přímo u APR, aby se zajistila bezproblémová montáž s přímým napojením na výtlak, výfuk, chlazení a mazání.

Kompresní části turbodmychadla dominuje masivní 4" (100mm) anti surgovací vstup (Ported shroud). Tento nově vyvinutý design vstupu do turbodmychadla podporuje brzký náběh turbodmychadla a nabízí APR inženýrům možnost naladění vyššího točivého momentu skrze zvyšování plnícího tlaku, a to již od nízkých otáček. Inženýři u APR vylepšili jeho obal o 

 

 

Popis jednotlivých dílů v přípravě...

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Výkon:

Tento turbokit se nabízí s trojím naladěním, podle oktanového čísla benzínu, který máte  dispozici. V jednotce můžete mít nahrány až čtyři mapy.

95 oktanový benzín:

95 oktanový benzín:

104 oktanový benzín:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Testování zrychlení:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Určení:

- AUDI TT RS 2,5 TFSI s manuální převodovkou

- AUDI TT RS 2,5 TFSI s DSG převodovkou - v přípravě

- AUDI RS3 2,5 TFSI s DSG převodovkou - v přípravě

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vyžadované komponenty (prodávány zvlášť):

APR Vysokotlaká palivová pumpa (HPFP):

APR HPFP zvyšuje u motoru 2,5 TFSI dodávku paliva, která je potřebná pro výkonové mety APR Stage III Turbokitu. Tato pumpa je nabízena ve dvou formách. Je možno zakoupit novou pumpu nebo zaslat Vaší pumpu pro přestavbu na APR specifikace.

 

 APR Intercooler kit:

APR intercooler kit je důležitý komponent pro APR Stage III Turbokit, aby celý kit pracoval bezpečně a dosáhlo se udávaných hodnot výkonu. Seriový intercooler často nestíhá chladit již seriový motor, a proto již nedokáže svou účinností podpořit výkonové hodnoty APR Stage III Turbokitu.

 

Doporučené další komponenty:

- Volkswagen Racing sportovní sání

- APR RSCTM Catback výfukový systém

- Sachs zesílená spojková sada

- Kované ojnice - tato úprava je doporučena v případě použití 104 oktanové mapy

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

APR TT RS Stage III Daydream: